Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych

Soundedit ’18 – ekwiwalent medialny

...

Z przyjemnością informujemy, że całoroczna wartość ekwiwalentu reklamowego o Festiwalu Soundedit wyniosła 8 697 190 zł! W okresie 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r. powstało 2270 publikacji nt. Festiwalu Soundedit, a ich zasięg wyniósł 29 219 576 osób.

Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit zawsze budził zainteresowanie mediów. Rzetelnie przygotowane informacje o kolejnych edycjach Festiwalu są chętnie podchwytywane przez wszystkie rodzaje redakcji. O Soundedit piszą gazety i portale bez wglądu na to, jaki gatunek muzyki reprezentują: rock, pop, muzyka klubowa, muzyka elektroniczna, heavy metal, hard rock, klasyka, blues, jazz.

Soundedit jest również ponad podziałami politycznymi, społecznymi i kulturowymi. Piszą o nas gazety prawicowe, centrowe, lewicowe, głównego nurtu, niszowe, środowisk LGTB, specjalistyczne, historyczne, teatralne, filmowe i oczywiście branżowe: muzyczne i związane z technicznymi aspektami produkcji muzycznej.

Zawsze w pozytywnym świetle prezentują nas magazyny zachodnie, m.in.: „Wire” czy „Audience”. Dotychczas Festiwal odwiedzili dziennikarze Festiwal z: Białorusi, Ukrainy, Rosji, USA, Niemiec, Czech, Anglii, Belgii, Norwegii, Francji.

Przez lata zdobyliśmy zaufanie największych nadawców treści: Polskie Radio, TVP, Polsat, TVN, Gazeta Wyborcza, Dziennik Łódzki, Rzeczpospolita, TVP Kultura, wp.pl, onet.pl, RMF Classic, Top Guitar, interia.pl, Teraz Rock, Metal Hammer, Polska Agencja Prasowa i wielu innych.

Z przyjemnością informujemy, że całoroczna wartość ekwiwalentu reklamowego o Festiwalu Soundedit wyniosła 8 697 190 zł! W okresie 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r. powstało 2270 publikacji nt. Festiwalu Soundedit, a ich zasięg wyniósł 29 219 576 osób.

Dziękujemy firmie Newspoint, która monitoruje obecność marki Soundedit w mediach!

Kup bilety