Jej celem jest takie przygotowanie materiału, aby słuchacze mogli jak najlepiej odebrać intencje artysty. Korzysta z klasycznych urządzeń analogowych oraz najnowszych zdobyczy oprogramowania, tworząc materiał zarówno dla wersji cyfrowej, jak i wydawnictw winylowych.
Magdalena uczyła się u wielokrotnie nagradzanej inżynierki masteringu Mandy Parnell, a po kilku latach pracy pod jej okiem i stażu w Black Saloon Studios, w 2016 roku rozpoczęła własną działalność – Hear Candy Mastering. Łącząc pasje do dźwięku i podróży, uczestniczyła w podyplomowych studiach „Music Production and Recording” na Uniwersytecie w Stavanger w Norwegii oraz pracowała w Banff Centre for the Arts w Kanadzie. W 2016 roku obroniła doktorat na Politechnice Gdańskiej, specjalizując się w zarządzaniu treścią muzyczną (Music Information Retrieval).
W 2023 roku zdobyła nagrodę Fryderyk za reżyserię dźwięku. Współpracuje z artystami z wielu gatunków muzycznych, m.in. Aga Zaryan, Miuosh, Jan Stokłosa, Skubas, Organek, Jimek, Sanah, Annalie Wilson, Merkabah, Capella Cracoviensis oraz Jann. Magdalena uczestniczy w projektach edukacyjnych. Jest współautorką książki „Halo! Tu dźwięk!”, wielu materiałów online, a także prowadzi warsztaty i zajęcia dotyczące dźwięku.
Podczas Festiwalu Soundedit poprowadzi warsztaty:
Jak uczyć nowoczesnych technologii w realizacji dźwięku? (wspólnie z Janem Felcynem) (wtorek, 16:30 / Kino Wytwórnia)
Mastering in the box vs urządzenia analogowe (wtorek, 12:00 i 16:30 / Sala Balowa 2 – Audiotech Commercial)